سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شماره 1 - احمدی نژاد آمد ...

آنکه با دانش خود به پیکار با نادانی اش برخیزد به بالاترین خوشبختی می رسد [امام علی علیه السلام]

مطالب زیر توسط      نوشته شده است!

خودتان ببینید:

سلام


شما فکر میکنید چرا این قدر بعضی ها تلاش میکنند دکتر احمدی نژاد و تفکری


که ایشان آنرا نمایندگی میکند را در بایکوت خبری نگه دارند؟ این چه ترس


 عجیبی است که به جان اینها افتاده. تیترهای برجسته در مورد انتخابات میزنند


به علاوه هشت تا عکس ولی هر چی نگاه میکنی عکسی از دکتر احمدی نژاد


نمی بینی. با هزار کلک و آسمان و ریسمان بهم بافتن میخواهند به همه بقبولانند


که ایشان اصلا اینکاره نیست.


من فکر میکنم بدانم مشکل کجاست؟


همه مسئله اینجاست که دکتر اینکاره نیست! متوجه منظور میشوید؟


 آنها کسی را می خواهند که که بتوانند با او کنار بیایند تا روند غلط مدیریتی


 گذشته را تغییر ندهد و آدمهای کلیدی آنها را دست نزند تا همچنان بتوانند


به حیات انگل وار خود بر سر خوان بیت المال ادامه بدهند و مدیریت از راه دور


خود را به وسیله دستهای مخفیشان همچنان بر کشور اعمال کنند.


اما جوانانی مثل من این شلوغ بازی ها را از سر گذرانده اند. ما  کاندیدای خود را


انتخاب کرده ایم و تا آخرین لحظه به تبلیغ معیارهای رهبری و مصداق بارز آن


خواهیم پرداخت. تا خدا چه بخواهد.


چرا احمدی نژاد


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

توجه
وبلاگ نویسان طرفدار شهردار تهران در "همایش وبلاگ نویس های طرفدار احمدی نژاد" گردهم می آیند .

به گزارش سایت خدمت این وبلاگ نویسان قصد دارند با این همایش و ایجاد شبکه وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد حمایت های تبلیغی خود را از شهردار تهران بطور رسمی آغاز کنند .

این همایش روز یکشنبه مورخه ۲۵/۲/۸۴ برگزار می شود .

علاقمندان به شرکت در این همایش ، مشخصات (نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، تحصیلات ، شهر سکونت و شماره تماس) خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند :

Setade.ahmadinejad@gmail.com


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

زندگی نامه ی دکتر:

دکتر محمود احمدی‌نژاد سال1335 در شهرستان گرمسار به دنیا آمد، پدر ایشان آهنگر بوده و هفت فرزند داشت، محمود احمدی‌نژاد فرزند چهارم خانواده است و از یک سالگی به همراه خانواده خود از آن شهرستان کوچ کرده و در تهران اقامت گزیدند، وی دوران تحصیلات خود را تا مقطع پایان متوسطه در مدارس تهران از جمله مدرسه سعدی و دانشمند پشت سرگذاشته و با کسب رتبه 130 از کنکور سراسری قبول شده و در سال 1354 در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت دوره تحصیلات عالی را شروع کرد، در سال 1365 در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال 68 نیز به عضویت در هیأت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت درآمده و در سال 1376 نیز موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترای مهندسی و برنامه‌ریزی حمل و نقل ترافیک شد، ایشان ضمن تدریس در دانشگاه مذکور استاد راهنمایی دهها پایان نامه معتبر و علمی کارشناسی ارشد در زمینه‌های مختلف مهندسی بوده است.

محمود احمدی‌نژاد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت دانشجو با شرکت در مجالس مذهبی و سیاسی وارد فضای سیاسی جامعه شد و با مشارکت در تهیه و توزیع اعلامیه‌های روشنگر قدم در راه خیل مبارزان انقلاب گذاشت، وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از پایه‌گذاران انجمن اسلامی دانشجویان بود.

دکتر احمدی‌نژاد از مرداد سال 1358 به عنوان نماینده دانشگاه علم و صنعت برای شرکت در جلسات به حضور حضرت امام (ره)مشرف می‌شد، که استمرار این جلسات در حضور مقام‌معظم‌رهبری زمینه شکل‌گیری شورای اولیه دفتر تحکیم وحدت را مهیا کرد.

ایشان با شروع جنگ تحمیلی به منطقه غرب شتافت و تا سال 1364 در فعالیت‌های پشتیبانی منطقه تلاش کرد و در سال 1365 داوطلبانه به تیپ ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوسته و با طی دوره‌ای در قرارگاه رمضان در عملیات برون مرزی کرکوک شرکت نمود و بعد از آن نیز به عنوان مسئول مهندسی رزمی لشگر 6 ویژه سپاه و مسئول ستاد جنگ استانهای غربی کشوربه خدمت پرداخت.

دکتر احمدی‌نژاد در دهه شصت، چهارسال به عنوان معاون و فرماندار ماکو و خوی و همچنین 2سال به عنوان مشاور استاندار  کردستان خدمت به مردم استانهای آذربایجان و کردستان را نیز پشت سرگذاشته و از سال 1372 در شرایطی که به عنوان مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی فعالیت می‌کرد به عنوان اولین استاندار استان جدید التأسیس اردبیل منصوب شد. ایشان در کنار راه‌اندازی تشکیلات اداری استان سه سال پی در پی بعنوان استاندار نمونه کشور انتخاب شد، استانداری اردبیل در زمان مدیریت ایشان علیرغم محدود بودن فصل کار عمرانی به دلیل سردسیری منطقه، در سالهای 74 و 75 طبق رده‌بندی سازمان برنامه‌ و بودجه در زمینه فعالیت عمرانی به عنوان استانداری برتر شناخته شد.
دکتر احمدی‌نژاد پس از بازسازی 7500 واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله که در طول مدت کوتاه 7ماه صورت گرفته بود، مورد تقدیر قرار گرفت.
محمود احمدی‌نژاد در مهرماه سال1376 به دوره خدمت در استانداری اردبیل پایان داده و از آن پس تا کنون به عنوان عضو هیأت‌علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت مشغول تدریس و انجام فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده است. وی در 13 اردیبهشت ماه سال1382 طبق مصوبه دویست و چهل‌و هفتمین جلسه متناوب و دومین جلسه اعضاء دوره دوم شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و دوره‌ دیگری از تجربه خدمتگزاری خود را در کلان شهر تهران آغاز نمود.
سوابق و تجربیات ذیل را نیز می‌توان به متن زندگینامه وی اضافه کرد.
- روزنامه‌نگاری.
- مؤسس و عضو انجمن تونل .
- عضو انجمن مهندسین ایران.
- عضو انجمن مهندسین راه و ترافیک آسیا و اقیانوسیه .
- عضو اولین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت .
- عضو اولین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت .
- عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین .
- عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی.


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

مردمی ترین کاندیدا...
دکتر محمود احمدی نژاد بحث ورود هاشمی به اجماع اصولگرایان را بی ارتباط دانسته برحضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد.

شهردار تهران در جریان بازدید غرفه سیاست روز در نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا با ورود هاشمی اصولگرایان به اجماع خواهند رسید یا نه؟ از ارتباط این دو مقوله با هم ابراز تعجب خواهد بود. احمدی‌نژاد تأکید کرد: هم رقابت خوب و جدی و سنگینی خواهد بود و هم مردم یک انتخاب خوب و هوشمند انجام خواهند داد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا از اردوگاه اصولگرایان خبر جدید می‌خواهید رسید یا نه؟ با مزاح جواب داد: من از وجود اردوگاه بی‌اطلاعم. شهردار تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در مورد نحوه آرایش سیاسی جناح اصولگرا با ورود هاشمی به صحنه گفت: بنده بیشتر از آنکه به فکر جناحها باشم به فکر مردم هستم.
خوشبختانه انتخاب به خوبی به پیش می‌رود و در آینده شاهد تحولات خوبی خواهیم بود. روندی که احزاب و گروهها در پیش گرفته‌اند روند خوبی است و همگی بسیار خوب وارد عرصه شده‌اند. و امید آن می‌رود که حضور حداکثری که مورد نظر مقام معظم‌رهبری و متضمن اقتدار کشور و امنیت ملی است محقق شود.
وی در مورد تکثر کاندیداها در عرصه انتخابات گفت: اگر رقابت جدی باشد مشارکت نیز افزایش می‌یابد طبیعی است که نباید یک نفر در انتخابات حضور پیدا کند و همگی به او رای دهند، این را دیگر نمی‌توان انتخابات دانست. باید دیدگاههای مختلف ارائه شود و پیرامون آن بحث و تبادل نظر گردد و راهکارهای بهتر جهت اداره کشور کشف شود و این فرصتها در اختیار مردم قرار گیرد و این مردم هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند و فرد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.
وی در مورد کناره‌گیری به نفع کاندیدای خاصی گفت: نفعی وجود ندارد و در اینجا فقط باید نفع مردم را در نظر گرفت و فقط به فکر مردم بود.


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

شنبه 103 اردیبهشت 29

امروز:   1   بازدید

فهرست

[خـانه]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

موضوعات وبلاگ

حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم

شماره 1 - احمدی نژاد آمد ...

جستجوی وبلاگ من

 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان




لینک دوستان

خیبر
سلام برمهدی فاطمه (س)
اوصولگرا
مردم یار
سیطره
خدمت
نظرسنجی
تحولگر
ستاد مردمی دکتر در کرج
ستاد مردمی دکتر در لرستان
ائتلاف بزرگ نسل سومی ها
مصداق رجایی
یار در خانه و ما...
نظرسنجی درباره انتخابات ریاست جمهوری خردادماه (صداوسیما)
دکتر تراکتور احمدی نژاد
روزنامه دانشجویی ...
انصارنیوز
یا زهرا
الکی
انتخابات نهمین ....

آوای آشنا

صدای خودم

اشتراک

 

آرشیو

شماره 1
شماره2
تابستان 1384
بهار 1384

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد   74396   بازدید